Pêşniyara bihayê xwe cihêreng bikin da ku komên xerîdar ên cihêreng bikişîne (mînak Pêşkêşkirina hilberên premium û budceyê). Bi rêkûpêk çavdêrî û bihayan li gorî guheztina şert û mercên bazarê û tercîhên xerîdar bişopînin. Kanalên belavkirinê yên guncaw ên ku dê Cih bikin Kanalên belavkirinê yên guncaw ên ku dê bigihîjin koma weya hedef hilbijêrin (mînak firotgehên stasyonê, firotgeha serhêl, mezinfiroş, belavkirina hevkaran). Piştrast bikin ku hilberên we bi hêsanî ji xerîdaran re têne gihîştin û bi rêkûpêk li xalên firotanê têne xuyang kirin. Stratejiyek herêmîbûnê bikar bînin ku bigihîjin beşên bazarê yên taybetî (mînak pêşangehên herêmî, bûyer, hevkarî bi karsaziyên herêmî re).
Pêşveçûn stratejiyek danasînê ya bi bandor ku tê de amûrên kir
Lîsteya Jimareya Têlefonê ya 2024-a Nûvekirî Ji Cîhanê iyên gelemperî, kirrûbirra înternetê, pêşkeftinên firotanê) pêk tîne. Medyaya civakî û kirrûbirra naverokê Medyaya civakî û kirrûbirra naverokê bikar bînin da ku hişmendiya marqeyê û tevlêbûna xerîdar ava bikin Teknolojiyên SEO (optimîzasyona motora lêgerînê) û SEM (bazirganiya motora lêgerînê) bikar bînin da ku dîtina pargîdaniya we li ser Înternetê zêde bike hîn jî heye? Bi kurtahî têgîna tevliheviya kirrûbirrê di sala s de çêbû, ji ber vê yekê bêtir û bêtir bazarvan dipirsin gelo ew hîn jî derbasdar e, ne ecêb e.