ກະລຸນາສັງເກດວ່າທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງວິເຄາະການໂຄສະນາຕາມສະພາບການຂອງເວັບໄຊທ໌ໃນທຸກຂັ້ນຕອນ. ຫຼັງຈາກທີ່ທັງຫມົດ, ຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມສາມາດປ່ຽນແປງໄດ້. ການຕິດຕາມຢ່າງລະມັດລະວັງຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານຕອບສະຫນອງຢ່າງໄວວາແລະບັນລຸຜົນໄດ້ຮັບສູງສຸດ. ການວິເຄາະປະກອບດ້ວຍຫຍັງແດ່? ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະພິຈາລະນາລັກສະນະດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ຄໍາຖາມທີ່ສໍາຄັນ. ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນທີ່ຈະກໍານົດວ່າຄໍາໃດນໍາການຈະລາຈອນແລະວິທີທີ່ຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍປະຕິບັດກັບ them.targeting. ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງກໍານົດວ່າຜູ້ຊົມທີ່ຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານກໍາລັງໃຊ້ (ພູມສາດ, ປະຊາກອນ, ຄວາມສົນໃຈ, ພຶດຕິກໍາ, ແລະອື່ນໆ.) ຫົວຂໍ້ແລະຂໍ້ຄວາມຂອງການໂຄສະນາ, ຄວາມສົມບູນຂອງພວກເຂົາ. ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນທີ່ຈະຊອກຫາວິທີທີ່ຄູ່ແຂ່ງຈັບເອົາຄວາມສົນໃຈຂອງຜູ້ໃຊ້, ວິທີທີ່ພວກເຂົາຊຸກຍູ້ໃຫ້ພວກເຂົາປະຕິບັດເປົ້າຫມາຍ, etc.landing pages. ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນທີ່ຈະສຶກສາວ່າຫນ້າເວັບໃດທີ່ໃຊ້ໃນການໂຄສະນາ, ໃນລະດັບໃດທີ່ມັນສອດຄ່ອງກັບຄວາມຄາດຫວັງແລະຄວາມຕ້ອງການຂອງຜູ້ໃຊ້. ຫຼາຍປານໃດຂອງເຈົ້າງົບປະມານຂອງຄູ່ແຂ່ງ. ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຄາດຄະເນ ຫ້ອງສະໝຸດເບີໂທລະສັບ ວ່າຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານໃຊ້ຈ່າຍໃນການໂຄສະນາຫຼາຍປານໃດແລະວິທີການນີ້ມີຜົນກະທົບຕໍ່ຜົນການຄົ້ນຫາຂອງພວກເຂົາແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ click.in ນອກຈາກນັ້ນ, ເພື່ອເຮັດໃຫ້ການວິເຄາະການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງເປັນຂໍ້ມູນທີ່ເປັນໄປໄດ້, ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນທີ່ຈະຕ້ອງຄໍານຶງເຖິງຕົວຊີ້ວັດເຊັ່ນ: ສ່ວນແບ່ງຂອງການປະທັບໃຈ, ສ່ວນແບ່ງຂອງການຄລິກ, ການແປງ, roi, ແລະອື່ນໆ. ອ່ານເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບທັງຫມົດນີ້ຂ້າງລຸ່ມນີ້. ການບໍລິການສໍາລັບການວິເຄາະພວກເຮົາແນະນໍາໃຫ້ວິເຄາະການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານໂດຍການບໍລິການທີ່ຈ່າຍ. ບາງສ່ວນຂອງພວກມັນສາມາດນໍາໃຊ້ໄດ້ໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າ, ແຕ່ມີຫນ້າທີ່ຈໍາກັດ. ຄົນອື່ນສະຫນອງໄລຍະເວລາທົດລອງຟຣີເພື່ອປະເມີນການຈັດອັນດັບ capabilities.se ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນຄົບຖ້ວນສົມບູນກ່ຽວກັບການໂຄສະນາການໂຄສະນາ: ງົບປະມານ, ຄໍາຫລັກທີ່ມີປະສິດທິພາບ, ໂຄສະນາ, ແລະອື່ນໆ.
ການສຶກສາຄູ່ແຂ່ງນີ້ເຮັດໃຫ້ທ່ານມີໂອກາດທີ່ຈະສຶກສາຄູ່ແຂ່ງແລະປັບຍຸດທະສາດຂອງທ່ານເອງ. ວິທີການເບິ່ງໂຄສະນາຄູ່ແຂ່ງໃນ googleanother ເຄື່ອງມືຄົ້ນຫາກ່ຽວກັບການໂຄສະນາຂອງຄູ່ແຂ່ງແມ່ນການບໍລິການ spyfu. ມັນສຸມໃສ່ການວິເຄາະຄໍາສໍາຄັນ: ຄວາມນິຍົມຂອງພວກເຂົາ, ຈໍານວນການຄລິກແລະການປະທັບໃຈ. ປະຫວັດຂອງການໂຄສະນາການໂຄສະນາ google ຂອງຄູ່ແຂ່ງແມ່ນມີຢູ່ທີ່ນີ້. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ຂໍ້ມູນສໍາລັບພາກພື້ນທີ່ຢູ່ນອກພວກເຮົາອາດຈະບໍ່ຖືກຕ້ອງ. ການວິເຄາະເວັບໄຊທ໌ contextual advertisingsimilarweb ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງຂອງທ່ານຢ່າງສົມບູນ - ຈາກຄໍາສໍາຄັນໄປສູ່ພຶດຕິກໍາຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ນີ້ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເປີດຕົວການໂຄສະນາທີ່ມີປະສິດທິພາບໂດຍຄໍານຶງເຖິງການກະທໍາຂອງຜູ້ນໍາຕະຫຼາດ. ການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງ contextual advertisingahrefs ຍັງສະຫນອງເຄື່ອງມື seo ແລະ ppc ຕ່າງໆສໍາລັບການວິເຄາະ backlink, ການຄົ້ນຄວ້າຄໍາຫລັກ, ເນື້ອຫາ, ແລະນະໂຍບາຍດ້ານການຈັດອັນດັບ.
|